به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی مفتاح_اندیشه؛ حجتالاسلام والمسلمین علیرضا پیروزمند، عضو هیئت علمی فرهنگستان علوم اسلامی در گفتوگویی؛ به تحلیل وضعیت تبلیغ دینی در کشور با رویکرد آسیبشناسانه پرداخت و گفت: تبلیغ یک ابزار برای نهادینهشدن، فرهنگ شدن و تبدیل به گفتمان شدن معارف دینی در دل و جان مردم و مخاطبین است که همواره مورد توجه فعالان فرهنگی و بهویژه حوزههای علمیه که این رسالت را بر عهده داشتهاند، بوده و همچنان هست. ارکان تبلیغ بسیار زیاد است که در یک نگاه کلی میتوان آن در مبلغ، محتوای تبلیغ دین، مخاطب، مکان تبلیغ، زمان تبلیغ، روشهای تبلیغ و ابزار تبلیغ خلاصه کرد.