به گزارش خبرنگار پایگاه خبری – تحلیلی مفتاح علوم انسانی اسلامی، به نقل از مرکز ملی فضای مجازی؛ اولین دوره آموزش تخصصی اقتصاد دیجیتال ویژه نخبگان رسانه ای در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به صورت کارگاهی به همت مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد.
در این دوره، اقتصاد دیجیتال در حوزه های بلاکچین، رمزدارایی و هوش مصنوعی تدریس و مباحثی همچون مزایای اقتصاد دیجیتال، ایجاد فرصت های شغلی جدید، نوآوری و رشد اقتصادی، بررسی سکوهای دیجیتال و نحوه ارائه خدمات مالی در این حوزه، تغییرات برندها در طول سی سال گذشته و حرکت از اقتصاد سنتی به سمت اقتصاد دیجیتال، فناوری های برافکن و … ارائه شد.
در ادامه این دوره آموزشی نخبگان رسانه ای حاضر در دوره از شرکت نوآوران فن آوازه «دیجی کالا» به عنوان یکی از نمونه های فعال در زمینه کسب و کار آنلاین و بازار خرده فروشی که به عنوان یکی از حوزه های اقتصاد دیجیتال شناخته می شود، بازدید کرده و با زنجیره تامین، فناوری و زیرساخت های نرم افزاری، مدل کسب و کار، ارتباط با مشتریان و همچنین مسیر توسعه این تجارت الکترونیک آشنا شدند.
مدرس این دوره آموزشی محمدامین الله داد رئیس کارگروه توسعه اقتصاد دیجیتال مرکز ملی فضای مجازی بود که به صورت تخصصی و کارگاهی موضوعات مورد اشاره را ارائه کرد.
https://ihkn.ir/?p=39477
نظرات